Donnerstag, 2. Juni 2011

Prevara o kojoj odgovorni mediji cute !






Na Facebooku je  godinu dana postojala grupa "Pomozite maloj Milenki" i igrom slucaja naleteh i ja na tu grupu ..Sazalila sam se nad sudbinom jedne 4 godisnje devojcice i odlucih da pozovem sto vise humanih ljudi da pomognu bolesnom detetu ..I tako okacim taj video i kopiram njenu stranicu na stranicu nase grupe "Pomozimo deci oboleloj od bilo koje vrste karcinoma" jer tamo je pisalo """Milenka ima samo 4 godine,posle par meseci od rodjenja ustanovljen joj je maligni tumor kao nasledni od strane majke koja ga je izlecila dok je Milenka bila tek zaceta!U pitanju je vrlo redak i nasledan oblik tumora microcelulare,koji se moze izleciti operacijom u Nemackoj....""""  I onda jednoga dana pojavila se zena koja mi je otvorila oci i koja mi je rekla da je to prevara da takva osoba uopste ne postoji i da skinem ta obavestenja sa nase grupe ...Sok ! Udjem ponovo na njenu grupu i pogledam ...stvarno slike sasvim razlicite...zena na slici kao tetka,pa onda ujna...i onda BINGO...na jednoj slici pise da je Milenka upravo izasla na vikend sa tetkom i da se seta po Nemackoj ,a tamo slika Sydnejskog Akva parka...U tom momentu vec par mojih prijateljica koje sam upozorila na ovo sve pocinju i same svoju istragu ..Novine "Blic" u svojim Apelima za pomoc godinu dana objavljuju lazni poziv ...MOLIM???? Godinu dana ????  Moja prijateljica prva kontaktira novinarku Blica i ova kaze da zeli da se cuje sa mnom ..OK...Tu sam ...Godinu dana bre lazes ljude zeno!!!! Nikada nisu kontaktirali sa majkom ili ocem te male nego samo putem meila sa navodnim tecom ili ujakom ???? I sta sada ? Na moje pitanje sta sada (nakon par dana) odgovor je bio da se oni ne zele oglasavati povodom toga dok navodno ne prover ...hehehehe...prica za malu decu ...Ajde da se zataska jer Boze moj medijski velika kuca ima pravo na greske ali ne za javnost...No,idemo dalje...Hvala Bogu ima jos uvek jako pametnih osoba na ovom svetu pa su preuzeli stvar  u svoje ruke i slucaj prijavili policiji ...Sve je prosledjeno sto smo imali tj. sto smo skinuli sa njene stranice..Saznali smo samo da se iza profila toga tece -ujke krije jedan kriminalac iz Rume  i da mu to nije jedini profil ove vrste...Zato Vas molim i apelujem na vas  PAZITE KADA ULAZITE U HUMANITARNE GRUPE POSEBNO ZA POMOC DECI ! Znam da Vas to prvo privuce kao i mene ali proverite ,raspitajte se ...NEMOJ DA DOZVOLIMO DA ZBOG OVAKVIH  SUTRA NEKOM DETETU NECEMO POMOCI ...MOLIM VAS !  A sada cu Vam sve priloziti da vidite cime su se sluzili ...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen